Servicii Web Design
Web design-ul este abilitatea de a proiecta prezentari de continut care vor fi livrate la un utilizator final, prin intermediul World Wide Web, cu ajutorul unui browser de Web sau alte aplicatii Web-enabled ca software-ul de Internet prin televiziune, microblogging si cititorul RSS.
Tehnologiile implicate pot include:
- Markup languages (cum ar fi XHTML şi XML)
- Style sheet languages (cum ar fi CSS şi XSL)
- Client-side scripting (cum ar fi JavaScript)
- Scripturi ce ruleaza pe server (cum ar fi PHP si ASP.Net)
- Baza de date (cum ar fi MicrosoftSQL si MySQL)
- Tehnologii multimedia (cum ar fi Flash şi Silverlight)
Un site web este o colectie de informatii despre un anumit topic sau subiect. Proiectarea unui site web este definita ca fiind un aranjament si crearea de pagini web care, la randul lor, formeaza un site web. O pagina web este constituita din informatii, pentru care site-ul web este dezvoltat. Un site web poate fi comparat cu o carte, caz in care fiecare pagina a cartii este, defapt o pagina de web.
Pentru o companie un site web este practic o carte de vizita prezentata lumii intregi prin intermediul acestui urias spatiu publicitar - Internetul!
Hyper Solutions foloseste toate tehnologiile moderne pentru a realiza un site web si mai mult este o companie deschisa la idei noi si stie sa asculte si sa implementeze solutia ideala pentru clientii sai.
Servicii Branding
Pentru a vorbi despre branding, trebuie mai intai sa definim Ce este de branding-ul?
Pentru a intelege ce este brandingul, este important sa se stie mai intai ce este un brand. Un brand este o idee sau o imagine a unui produs sau serviciu pe care consumatorii o asociaza cu o firma, prin identificarea cu un nume, logo, slogan, sau un proiect al societatii care deţine o idee sau o imagine. Branding este atunci cand o idee sau o imagine care este comercializata, astfel incat aceasta este recunoscuta de tot mai multi oameni, si se identifica cu un anumit serviciu sau produs in momentul in care exista multe alte companii care ofera acelasi serviciu sau produs. Profesionisti in publicitate se zbat nu doar sa creeze o asociere a brandului, mai mult doresc sa creeze o reputatie buna si un set de standarde pentru care societatea ar trebui sa faca eforturi pentru a le mentine sau a le depasi.
Brandingul este, dealtfel o parte importanta a comertului pe Internet, deoarece brandingul permite societatilor sa isi construiasca o reputatie, precum si sa se extinda dincolo de original, de produse si servicii, si se adauge la veniturile generate de brandul original.
Branding este, de asemenea, o modalitate de a construi o importanta companie de active, care reprezinta o buna reputatie. Daca o companie nu are nici o reputatie, sau o reputatie scazuta, brandingul o poate ajuta sa creasca. Aceasta poate constitui o speranta a unei companii serviciu sau produs, si poate incuraja compania de a menţine standardele, sau de ce nu, sa le depaseasca, pentru a aduce pe piata produse si servicii mai bune.
Un bun exemplu de branding este Coca Cola (Coke) şi, de asemenea, un mare logo deosebit este cel al companiei Apple. Toată lumea cunoaste acest mărci şi logo-ul lor!
Hyper Solutions poate ajuta compania dumneavoastra sa se autodefineasca!. Datorita experientei noastre si profesionalismului nostru va garantam ca putem gasi cel mai bun mod de a va crea logo-ul perfect pentru dumneavoastra!
Copyright © 2020 Hyper Solutions. All rights reserved